Ronai and Ronai
AMERIKAI

Kovács Áron: A 22-es csapdája avagy mi a baj az Alaptörvényel? 2013. május 4. szombat 16:09

  • Hozzászólások(49)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

Az alaptörvény a Fidesz Achilles sarka. Tudja ezt Orbán is. Ezért hagyatta jóvá sunnyogva az a 2011- es év legutolsó órájában, hogy már ne lehessen megakadályozni az életbe lépését. Ugyanígy járt el a negyedik módosítással is.

Teljességgel tudatában van annak, hogy a 2006-os általa vezetett és 72 órás ultimátumával megerősített államcsínykísérlet után – amikor a hatalmat az uniós pénzek lenyúlása érdekében már akkor át akarta venni - az Alaptörvény elfogadása egy újabb kísérletet jelentett a kizárólagos hatalom megszerzésére.

Ez az ismételt  kísérlet lett befejezett államcsíny az Alaptörvény negyedik módosításával. 2006 óta tudatos lépésekkel mindent megtettek a kizárólagos hatalom megszerzésére. Hazudtak és félrevezették a választóikat valódi céljaikat illetően. Tévedésbe ejtették és tévedésben tartják most is őket fenntarthatatlan rezsicsökkentési kísérletekkel. Ezzel megszerezték, és most is élvezik a parlamenti többséget.

A parlamenti többség birtokában előbb az Alaptörvény preambulumában, később záró rendelkezéseiben megsemmisítették a korábbi Alkotmányt. Azt amelyből saját hatalmukat eredeztették. Illegitim módon a többi párt ellenében és a nép felhatalmazása nélkül.

Az Alaptörvény negyedik módosítása kijelöli a később felelősségre vonandó politikai ellenfelek körét, totálissá teszi a korlát nélküli hatalmat, megszünteti az alkotmánybíróság kontroll szerepét. Napi politikai eszközzé silányítja az Alaptörvényt. Sikeres és befejezett államcsíny Európa közepén.

Mi is tehát a baj az Alaptörvénnyel:

1. Illegitim, mert valódi felhatalmazás nélkül, törvényellenesen hatálytalanították a korábbi Alkotmányt és emelték Alkotmánnyá a Történelmi Alkotmányt. (R.pont)

2. A jelenlegi parlamentet illegitimmé teszi azzal, hogy azt a jogi környezetet, amelyben a jelenlegi képviselőket megválasztották, hatálytalanítja, így valamennyi jogszabály, amelyet ez a parlament az Alaptörvény hatályba lépését követően hozott, érvénytelen. Ez a parlament még a régi Alkotmányra letett esküje alatt dolgozik és végzi mindennapos alkotmánysértését.

3. Felhatalmazás nélkül megszünteti a demokráciát Magyarországon és az Alaptörvényen alapuló sarkalatos törvényekkel együtt egy félfeudális centrális hatalmon alapuló önkényuralmat vezet be.

4. Az alaptörvény és a sarkalatos törvények azzal, hogy kétharmadossá lettek nyilvánítva, minden esélyt elvesznek a demokrácia és a politikai váltógazdaság elől, mert ez a nép nem lesz még egyszer ilyen oktondi, hogy bárkinek is a következő évszázadban kétharmadot adjon.

5. Azzal, hogy számos vezetői funkciót 5-7-9 éves periódusra állapítanak meg, lehetetlenné teszik a valódi politikai változások érvényesítését, és néhány ember foglyává teszik a következő kormányt.

6. Az alaptörvény minden jogot elvesz az emberektől, és mindet csak lehetőséggé és elbírálhatóvá tesz. Ezzel elveszi a korábbi munkához való jogot, a biztonsághoz, a
magántulajdonhoz fűződő jogokat, a sztrájkjogot, a szociális biztonsághoz, a nyugdíjhoz és ellátásokhoz fűződő jogokat.

7. Megszünteti az Országgyűlés jogalkotása feletti kontrollt, statisztává züllesztve az Alkotmánybíróságot.

 

8. Korlátozza a sajtószabadságot és a véleménynyilvánítás szabadságát.

9. Lehetővé teszi olyan választási szabályok kialakítását, melyben olyanok is választókká válhatnak, akik nem viselnek felelősséget döntésükért, és szavazataik kezelésének módja alkalmas választási csalás elkövetésére.

10. Hátteret ad politikai alapon kiválasztott egyházak tulajdonának állami elkobzásához, hitéletük  korlátozásához, néhány egyház monopolizálásához, a fiatalok kényszerű katolikus hitéletének felvételéhez a teljes ideológiai átneveléséhez, s ebben kényszerpályára állítják a tanárokat és a szülőket.

A sor folytatható lenne, de ez a magyar jogásztársadalom és a Velencei Bizottság dolga.

Hol van a 22-es csapdája? Ott, hogy mindenki azt mondja, hogy demokratikus úton kerültek hatalomba. De. A választók megtévesztésével, tehát csalással. Ez sem ad senkinek felhatalmazást az államcsínyre. Csalással a hatalom kizárólagos megszerzésére irányuló befejezett államcsíny a régi, és törvény szerint ma is érvényes régi Alkotmány szerint bűncselekmény, amelyet a hazai és a nemzetközi jog szerint is büntetni kell.

Mi több, befejezetté a negyedik módosítással vált, és ezt még az Alaptörvény negyedik módosítása előtti változata is tiltotta.

Ez nem rendezhető néhány Alaptörvény szerinti pont feletti jogászkodással. Ez elvi kérdés. Főként Magyarország és Európa jövőjének kérdése. Ha Magyarország az antiszemitizmus erősödése mellett és a hatalom által tudatosan engedett módon még tovább jobbra tolódik, s kikerül – mint ahogy gazdaságilag már kikerült – a hatalom irányításának kezéből, akkor Európa kezelhetetlen helyzetbe kerül. 

Németországban a magyar példát látva újra feléled a nácizmus s ez várható a leszakadó országokban is.

Ez a tét. Nem Magyarország. Vagy nemcsak.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.5/5 (27 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +38 ( 46 szavazatból)
Kovács Áron: A 22-es csapdája avagy mi a baj az Alaptörvényel?, 4.5 out of 5 based on 27 ratings

  • Hozzászólások(49)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

49 Reader’s Comments

  1. Mivel a magyar bűnüldöző szervek is benne vannak ebben a 2/3-os fideszes alkotmányellenes puccsba, akkor jöjjenek a nemzetközi bűnüldözők, és tegyék a dolgukat!
    Hágába velük!
    De előbb zárolják mindenféle vagyonukat, még a söprögetőét is!
    Kinek van arra felhatalmazása, hogy egy ilyen ügyet elindítson?
    Tudom hogy nagyon naiv a meglátásom, de a magyar emberek pont a 2/3 végett eszköztelenek.
    Mivel az alaptörvényük által felhatalmazottnak érzik magukat mindenféle gazdasági bűntény elkövetésére,mondja meg valaki, hogy mi a megoldás???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (35 szavazatból)
  2. Már 2006 őszén mondtam, hogy puccs kísérlet volt, mert erőszakkal akarták megdönteni, a demokratikusan megválasztott kormányt, ezért a rendőrség sem követett el bűncselekményt, mert a törvény szerint jártak el. azaz a Rendvédelmi szervek kötelessége a demokratikusan megválasztott kormány, köz és rendvédelme bár milyen eszközzel. Mivel több ízben is felszólították a tömeget, hogy műveleti területté nyilvánították az adott körzetet és ezt meg tették többször is, a viselt sérüléseket el kell hogy viseljék.
    Ezt az akkori belügy miniszternek, és miniszterelnöknek kellett volna kivizsgáltatni, és bíróság elé állíttatni a felbujtókat, ill az abban résztvevőket is.
    Mivel térdig be voltak sz@rva, most annak isszuk meg a levét.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +28 (36 szavazatból)
  3. bumburi:
    Úgy kell bánni velük, mint a köztörvényes bünözőkkel. Bilincsbe kell őket verni. Ezt pedig csak a fellázadt nép és a nép által felállított törvényszék teheti meg.
    Szabad választások és külső intervenció hiányában csak a népfelkelés maradt. A tolvaj-kormánynak köszönhetően mára összegyűlt legalább egymillió elégedetlen, valamilyen szempontból jogfosztott és kifosztott ember. Csak meg kell indulni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (29 szavazatból)
  4. Az Alaptörvénnyel csak egyetlen egy baj van, és ez a puszta léte.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +18 (26 szavazatból)
  5. Kerpács Winnetou

    Még, ha fátyolosan is, de látok kiutat ! Ha sikerül 2014.-n valamely más erőnek győzni, azaz nem a Fidesz. lesz hatalmon, akkor egy népszavazást kell összehívni, amelynek témája pl. “Akarja e Ön az Alkotmányt visszaállítani, a 2010. tavaszi állapotára?” ..IGEN..
    Ugyan ezzel a népszavazással el lehet zavarni a 9 évre bebetonozott embereket is!
    Azt szeretném megérni, elérni, hogy az “Istenkirályságot éltető” Fidesz. párti szavazók mikor látnak bele végre a kormány ármánykodásába??? Mert aki anyagilag haszonélvezője a rendszernek azt még megértem, de a többi???
    Akik csak a jól előadott frázisok és hazugságok tengerében és médiák sugárzó hullámaitól kábultan Viktoroznak!!! Jó lenne felébredniük még idejében!! Amíg az ilyen bódultak rá nem jönnek, hogy vezérük tettei már odavezettek, hogy gyermekeink a megélhetésért itt hagynak, -nem csak az országot- bennünket, testvéreket, szülőket! Vagy álljon itt a minta mondat a Viktorozó tábor előtt: “Rosszabbul élünk, mint 3 éve!”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +14 (22 szavazatból)
  6. Szerintem Kósa Lajost nem kellett lejáratni Laborcznak mert Kósa Lajos már réges régen a mérhetetlen butaságával, már rég megtette ez Ő maga. Kósa ha egyszer, egyetlen egyszer vissza hallgatná magát és feltudná mérni, hogy milyen butaságokat beszél örökre eltűnne, a közéletből. Kósa egy buta szalonképtelen figura, zavarába köhög, krákog, tekintete össze-vissza csapong, ebből is látható a felkészületlensége, és gátlástalanul hazudik. A fideszes kollégista fiuk azt hiszik, hogy ők tévedhetetlenek, nem! ez nem így van. Most már jól felfogott érdekükben önként távozniuk kell a hatalomból. Az aki nem érezte a dolgos hétköznapok nehézségeit a bőrén, az nem tudja, hogy milyen a munka. A fideszes BRANCS azt hiszi, nekik csak az uralkodás alanyi jogon jár. Természetesen ehhez azok is hozzájárultak akik szavazataikkal a hatalomba segítették. A fidesz a lejáratások nagymestere egyébként egy tehetségtelen BANDA aki csalással, fondorlattal,kívánja bebetonozni hatalmát miközben lerabolja az országot. A magyar népre hivatkozik beszédeiben ORBÁN, miközben a NÉP nem veszi észre, hogy csak használja őket, mert a NÉP csak addig érdekes míg a választás meg nem történik. Ezt a GÁTLÁSTALAN, HATALOMÉHES, TOLVAJ, BANDÁT 2014-ben el kell zavarni, úgy hogy többé ne találjanak vissza a hatalomba.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +21 (29 szavazatból)
  7. Ide olyan okos emberek írnak, mégse tudnak értőn olvasni. Jó sokszor láthatták már leírva (ha maguktól nem jönnek rá), hogy 2014-ben nem lesz kormányváltás, mert a külhoniak szavazatszáma titkos, a számlálócég pedig a kormány tulajdona.
    De csak ismételgetitek azt a kormányváltást.
    Nem lesz, ecséim.
    Gondolom, még mindig nem értitek, mért: elveszett a szövegértelmezési képességetek. (Ettől meg itt csak megsértődni fogtok, mert csupán annyi esik le, hogy “hej, valaki szerint én nem vagyok elég okos”.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (24 szavazatból)
  8. Na, megjött az első, hiúságában megbántott mínuszoló. Üdvözöllek, kedves értetlen barátom. És még hány millióan vagytok, akiknek ha ezerszer magyaráznak el valamit, akkor se fogják fel…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (20 szavazatból)
  9. Pogácsa:+++++++++

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (16 szavazatból)
  10. Tessék szép, hosszú időre berendezkedni. Lesz királyunk is, 2004 után nem olyan sokkal, menjetek el a koronázásra, valamit majd biztos osztanak. Aztán elmúlik 8-10 év, a világgazdaság megnyugszik, vagy világháború lesz, a kettő közül valamelyik, és mink szeretni fogjuk a mi őszülő, jó királyunkat. Éppen mint az agg Ferenc Józsefet. Vagy az öreg Kádárt.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (17 szavazatból)
  11. Megint a magyarok a felelosek a III. vilaghaboruert. Hany lexikonban talalhato ez?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -14 (20 szavazatból)
  12. A neve már megvan: O. (Nulladik) Viktor.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (19 szavazatból)
  13. Annyira szeretem a magyarokban azt a természetet, hogy ha valaki hírét hozza, hogy elverte a jég a vetést, a hírhozót csapják nyakon… Minek mond ilyet, nem akarjuk hallani…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (12 szavazatból)
  14. pogácsnak igaza van! Ki kellene már nyílni a szemeknek és nem álmodozni. És legfőképp meg kellene mozdulni.
    Mára már horogkeresztes táblákkal vonulhatnak Budapest utcáin! És nem volt 1000 (ezer) ember aki spontán kiment volna, ha nem is szétverni a fasiszta csürhét ahogy az Európában szokás, de legalább nemtetszésének hangot adni.
    Nem lesz itt leváltva a mai rezsim, nincs meg az eltökéltség hozzá. Ellenben az ellenzéki “vezető politikusai” részéről van mérhetetlen arrogancia, széthúzás, hataloméhség.
    “Gyáva népnek nincs hazája.”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (19 szavazatból)
  15. Hát ebből az összefoglalásból szerintem nem maradt ki semmi.
    .
    Kerpács Winnetou
    2013. május 4. szombat
    .
    Szerintem igazad van.
    Egyébként sem értem, mit kell ezen gondolkodni. (Már a jövő kormányának.)
    Törvénytelenül hozták meg az összes törvényüket, a kinevezéseiket. Ez nem kérdés, hanem tény.
    Én jogállamban akarok élni, és azt erős ellentmondásnak tartom, hogy törvénytelenül hozott törvényeket a törvény erejével védjenek.
    Amúgy meg ilyen aláírást már most is gyűjthetnénk. Ha többség így látja, simán elzavarhatnánk őket. Most. És nem majd holnap.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  16. pogács
    Egyben nagyon tévedsz! Itt sem mindannyian szeretnék megvárni a választást. Minek? Bohózatban nem szűkölködünk most sem! Mondom ezt ironikusan. Közben a helyzet tragikus. Mert nagyon sokan HISZIK, hogy a választás egy LEHETŐSÉG.
    Szerintem meg agyhalál.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (12 szavazatból)
  17. Kerpács Winnetou (2013. május 4. szombat 18:05)
    Nem kell népszavazás: amit tettek, egyértelműen és világosan a saját esküjük elárulása, az ország tönkretétele és kifosztésása. Ha az ellenzék nyer (egyébként kizárt), első lépésként azonnal el kell törölnie ezeknek minden intézkedését, sőt, az azokból fakadt jogviszonyokat és tulajdonviszonyokat is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  18. Mária Anna Almási

    Magyarországon sokan nem értik és nem látják át,mi történik.Kevés a szabad sajtóorgánum,
    Nagyon súlyos a helyzet,mert ez az ország három év alatt morálisan, gazdaságilag,jogilag is minimum két három részre szakadt.A népesség több mint egyharmada él mélyszegénységben ,vagy ahhoz közeli állapotban.
    Ma egy olyan ember a kormányfő,aki saját maga karikatúrája,kliensek hada veszi körül,beleértve a fideszkatona Áder Jánost is.A 2014-es választásokat mindenféleképpen meg kell nyerni,és Orbánékat felelősségre kell vonni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (16 szavazatból)
  19. Mária Anna Almási
    Hangzatos az utolsó mondatod, de megbocsáss, nem sokat ér.
    Hogy kell (sicc) megnyerni a 2014-es választásokat? Így, ahogy most akarják, az MSZP-Együtt vezérletével? Ha nem hazámról lenne szó elfogna a röhögőgörcs.
    Természetesen meg lehetne nyerni. Az Orbánhoz hasonlító Pinochet-t is ki lehetett ütni a nyeregből. De nem így!
    Kellene egy szuggesztív, okos vezéregyéniség akitől retteg a Fidesz (tippem: Gyurcsány), szükség lenne egy igazi, határozott gazdasági szakemberre akinek a szavára lehet adni és akit az értelmiség is értékel (Bokros) és nem utolsósorban kellene valaki aki a Fidesz szavazókat is megtudja szólítani (Fodor). És ne feledkezzünk meg egy rutinos, felkészült kampánystábról sem. Így lenne esély még a jelenlegi, csalásra alkalmat adó választási szabályok mellett is.Ugye milyen szépen hangzik? Egy a bökkenő, kivitelezhetetlen. A magyar ember képtelen összefogni, hacsak nem a zsebéből akarnak kihúzni 300 forintot kessben.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  20. Az új alaptörvény/egypártalkotmány a következőt írja az elején:

    C . cikk

    (1) A magyar állam működése a hatalom megosztásának elvén alapszik .
    (2) Senkinek a tevékenysége nem irányulhat a hatalom erőszakos megszerzésére vagy
    gyakorlására, valamint kizárólagos birtoklására . Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes
    úton mindenki jogosult és köteles fellépni .
    (3) Az Alaptörvény és a jogszabályok érvényre juttatása érdekében kényszer alkalmazásár a
    kizárólag az állami szervek jogosultak .

    Tehát a 2) pont rendelkezése szerint a fidesz a hatalom kizárólagos birtoklásával alkotmánysértő kormányzást végez, összes ténykedése törvénytelenségen alapul, mely ellen mindenki jogosult és köteles fellépni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (9 szavazatból)
  21. Folytatom, mert
    az igazi 22-es csapdája a (3)-as ponban leledzik:
    a hatalom (alaptörvénybe ütköző) kizárólagos birtoklói ellen,
    csak a kizárólagos birtoklók szervei jogosultak.

    Ugye milyen ügyes?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  22. “Hol van a 22-es csapdája? Ott, hogy mindenki azt mondja, hogy demokratikus úton kerültek hatalomba. ”
    ———————-”————————–
    A legmaximálisabban ezt látom én is.
    Sepele tanulmánya, a magyar förmedvényről is azt taglalja, hogy ez a kormány demokratikus.
    A filozófusok és jogászok számára, ez elvi kérdés, hisz demokratikusan úton kerültek hatalomba.
    Ugyan nem általuk ( jelen kormány ) hanem általunk.
    Egyet értek azzal, hogy ennek a megítélése, nagy dilemma, de le szeretném szögezni, attól hogy demokratikusan lettek általunk megválasztva, attól ők még diktatúrára készültek.
    Ez minden rezdülésükben bizonyított, még a felkészülés ( zelmult nyolc év ) időszakát illetően is.
    A demokratikus megválasztás ténye és a szándék önmaguk diktatórikus bekövezésére, bizonyíték arra az államcsínyre, amit elkövettek.
    Nem a regnáló kormánnyal, hanem az ország berendezkedésével szemben.
    Amennyiben ezt elfogadjuk tényként, nem lehet megkérdőjelezni diktatórikus hatalomátvételt, még elviekben sem.
    Amennyiben az elv, – mint rendező elv – nem tud alapot biztosítani a tisztességes gyakorlati cselekvéshez, addig halálra van ítélve, az emberi társadalom működésének legminimálisabb elve, amiért létrejött.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  23. anonyme
    2013. május 4. szombat
    23:05

    Ne gyertek már állandóan Gyurcsánnyal!
    Olyanok vagytok mint a papagájok, közben nem gondolkodtok.
    Lehet hogy ő lenne a legalkalmasabb, de az emberek nagy része, ha meghallja a nevét menekül. Ha őt neveznék meg mint kormányváltó miniszterelnök, akkor még azok se szavaznának rá, akik egyébként a baloldalra szavaznak. Sajnos ezek tények. Abban is aggályaim vannak, hogy Gyurcsányt egyáltalán beveszik az összefogásba, mert mérlegelni fogják, hogy mennyi szavazót, hoz, ill. vinne, és ha többet elvinne, mint hoz, akkor nem fognak vele össze, egyszerű matematika. Ezzel csak az a baj, hogy egyik sem olyan “vérmes” mint a Feri, így nem fognak tudni megmozdítani annyi embert.

    ..
    Pogács!
    ha a hajad tépve mondod a véleményed, és ötször megismételed, sokan akkor sem értenek veled egyet, mert bíznak abban ami már 2002-ben is történt, hogy a normális emberek, az utolsó pillanatban, a szavazáskor mégis csak a váltásra fog voksolni, és nem akarják elhinni, hogy honfitársaink ennyire meglennének elégedve a sorsukkal, csak inkább félnek, és vagy azt mondják hogy Fideszes, vagy nem fognak szavazni. Mindenkinek lehet véleménye, és azt tiszteletben kell tartani, én a tiedet is tiszteletben tartom, és kívánom ne legyen igazad.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  24. hamond
    2013. május 5. vasárnap 08:01
    A gond nem a normális emberek szavazatával van, hanem az abnormális kormány választási törvénybe foglalt csalási lehetőségével. ami nyilván nem véletlenül alakíttatott így ki.
    Ahol még az sem nyilvános, hogy hányan fognak szavazni, ott teljesen mindegy, mennyi a kormányváltó erő. a másik több.
    Ezzel együtt kívánom, hogy ne azoknak legyen igazuk, akik a csalást feltételezik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  25. én abban is bízom, hogy megfigyelőket fognak küldeni a szavazati körzetekbe, de mivel levélben is lehet majd szavazni, (de előtte regisztrálni kell) remélem nagyon oda fognak figyelni, hogy hányan regisztráltak, és hányan szavaztak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  26. Amit közölni szerettem volna, pogacs mar megirta, raadasul nagyon jol!
    Sok ++++++ neki.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  27. hamond

    Számolgassatok, taktikázgassatok, tökölődjetek a tűzoltókkal, másodosztályú közgazdászaitokkal és egyéb “politikusaitokkal”.
    Mi többiek mást nem tehetünk, megköszönjük nektek, hogy Orbán ismét hatalmon marad.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  28. anonyme
    2013. május 5. vasárnap
    10:12

    Esetleg a flegma nagyképűj beszólásaid helyett talán elmondhatnád ho te (ti) mit tesztek hogy Orbán leváltásra kerüljön????

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  29. hamond

    Te írtad, nem gondolkozunk. :-)
    Őszintén? Kezd már qrvára nem érdekelni az egész.
    Unom az okoskodásokat, a kettős beszédeket, a tehetetlenséget és azt, hogy aki nem támogatja Bajnaiékat az mindenki hülye.
    Ps.
    Magyarországon nem mindenki baloldali aki le akarja váltani Orbánékat!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  30. anonyme
    2013. május 5. vasárnap
    10:32
    már ne haragudj, te szólod meg az embert, miközben azt sem tudod mit is akarsz
    egyszer ezt írod:
    ..
    “Mi többiek mást nem tehetünk, megköszönjük nektek, hogy Orbán ismét hatalmon marad.”
    ..
    (először is kik azok a többiek, és miért nem tesztek ellene)
    ..
    utána azt írod:
    ..
    “Magyarországon nem mindenki baloldali aki le akarja váltani Orbánékat!”
    ..
    Tulajdonképpen akkor mit is szeretnél?
    Mert kurválkodva pénzt keresni, és közben szűznek is maradni, nem fog menni!
    ..
    aztán:
    ..
    “Számolgassatok, taktikázgassatok, tökölődjetek a tűzoltókkal, másodosztályú közgazdászaitokkal és egyéb “politikusaitokkal”.
    ..
    ilyenkor kikre is gondolsz, és az miért is nem jó?
    Netalán valakik helyette?
    Várnám a konkrét javaslatokat, de csak azután ha már tudod is mit szeretnél.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  31. hamond

    Fentebb már leírtam a véleményem.Neveket is említtettem, és nem amatőröket.
    Én tudom mit szeretnék, ahogy tudtam a rendszerváltás előtt is. Az istenadta nép és önjelölt “ellenzéki” vezetői tudják e?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  32. Én is leírtam!
    Az ország Gyurcsány fóbiában szenved, és nem fogja akkora erő támogatni, amennyi szükséges lenn. Azt nem állítom hogy rá nincs szükség, mert igen is van de nem a nyílt színen, hanem okos tanácsadóként a háttérben. Ezt burkoltan de maga Gyurcsány is elismerte, ezért nem akar Miniszterelnök jelölt sem lenni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  33. Kedves Hamond!
    Tök mindegy, hogy ki melyik pártra fog szavazni.
    A kormány kezében van a szavazatszámláló számítógépes rendszer. A külföldi szavazatok számáról nemrég mondták, hogy titkosak. Külföldi megfigyelőket az ország függetlenségére hivatkozva nem látnak szívesen.
    Aki ebből nem látja, mi lesz, az hülye.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  34. Szvsz. V. Orbánnak (leánykori nevén: O. Viktor) és bandájának nagyjából az alábbi forgatókönyvük lehet választástechnikailag:

    1.: Ha a kormánykoalíció népszerûsége netán elérne egy kívánatos szintet: elõrehozott választások.

    2.: Ha viszont a nemzetközi helyzet csak még tovább fokozódna, és adódna erre alkalmas pillanat: a választások elhalasztása, (kvázi-)rendkívüli állapot bevezetése – akár meghatározatlan idõre is.

    3.: Az esetleges választásokat megelõzõen: még tovább növelni újabb elsöprõ gyõzelmük esélyeit

    — a számukra legkedvezõbb ideológiákra / mítoszokra / legendákra / vágyálmokra / rémképekre / rágalmakra való folyamatos, nagyhangú hivatkozással,
    — “unortodox” és “tabudöntögetõ” megoldásokkal ill. az ezekkel való fenyegetésekkel (kilépés az IMF-bõl/EU-ból/NATO-ból/ ENSz-bõl, politikai-, gazdasági- és katonai szövetségre lépés baráti maffiadiktatúrákkal, a Magyar Királyság 1867 és 1918 közötti államhatárainak visszaállítása iránti eltökélt szándékuk deklarálása, diplomáciai kapcsolatok megszüntetése a nyugati típusú demokráciákkal, ellenzéki gondolkodásúak aktív és passzív választójogának megvonása, stb.)

    4.: A választások napján, a pillanatnyi helyzet függvényében, a folyamat megszakítása, (kvázi-)rendkívüli állapot bevezetése – akár meghatározatlan idõre is.

    5.: Újabb parlamenti 2/3 létrejötte esetén, ha ez csak (pl.) a Jobbikkal szövetkezve válna lehetségessé (amennyiben ezt tartanák leginkább kifizetõdõnek): HATALMAS GYÔZELEM!

    6.: Újabb parlamenti 2/3 létrejötte esetén, ha ez megint összejönne nekik egyedül is: VILÁGRASZÓLÓ, VILÁGTÖRTÉNELMI JELENTÔSÉGÛ GYÔZELEM!

    7.: Bármilyen egyéb választási eredmény esetén: a 2/3 utólagos biztosítása az ehhez szükséges összméretû, tetszésük szerint kiválasztott ellenzéki erõk (ebbe akár beleeshet még a Jobbik is!) hazaárulóvá nyilvánítása, vezetõik bebörtönzése, pártjaik/szervezeteik törvényen kívül helyezése, a rájuk leadott szavazatok érvénytelenítése által; (kvázi-)rendkívüli állapot bevezetése – akár meghatározatlan idõre is. VILÁGRASZÓLÓ, VILÁGTÖRTÉNELMI JELENTÔSÉGÛ GYÔZELEM!

    8.: Ha az elõzõ (7.) pont megvalósítására a választások következtében kialakult parlamenti kisebbségi helyzetben lenne szükség, de valamilyen okból mégsem kerül(het)ne rá sor: családjaik, barátaik és üzletfeleik, valamint az államkincstár kimenekítése egy baráti maffiadiktatúrába (Kazahsztán?).
    A megfelelõ pillanatban: egy magyar fejedelemség kikiáltása a befogadó országon belül (Torgaj, a madjarokkal, a repülõtérrel és a kõolaj/földgázkinccsel?)

    9.: Az elõzõ (8.) pont elvileg bármikor megvalósítható, egy nekik tetszõ pillanatban.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  35. Kedves Pogács!
    “Külföldi megfigyelőket az ország függetlenségére hivatkozva nem látnak szívesen”
    Azt hogy ők mit nem látnak szívesen az ellenzéket, és az Uniót hidegen hagyja, mivel fent áll a csalás lehetősége, ezért biztosan lesznek megfigyelők.
    Még az Ukrajnai választásokon is voltak, és kénytelenek voltak beengedni őket, tehát itt is jelen lesznek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  36. Hamond, a reményeidet felül fogja írni a valóság.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  37. ez jövőre úgy is kiderül. pro- vagy kontra
    én azért még bízom benne, hogy megjön az emberek esze.
    Arról nem beszélve, jóval többen élnek rosszabbul, mint 2010-ben, amikor elégedetlenek voltak a szocik teljesítményével.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  38. Csak halkan jegyzem meg, az EU saját tagállamaiba nem küld választási megfigyelőket.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  39. Hamond, hiába jön meg úgymond az emberek esze, nem érted, leírom ismét: MINDEGY, hova húzzák az ikszet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  40. Anonyme, ezt Hamond nem fogja látni, mert ami kényelmetlen neki, azt ignorálja.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  41. Olvtársak nyugi!
    Tényleg nem könnyű elhinni és felfogni, hogy idáig jutottak a…….
    És azt még nehezebb tudomásul venni, hogy nincs befolyásunk a történésekre,
    legalábbis szavazással, meggyőzéssel már nincs.
    Azt meg elfogadni, hogy ezeknek a kivédésére sincs törvényes eszközünk nem is tudom, hogy lehet-e.
    A következő lépés, a kapa kasza, és ehhez már csak az kell, hogy valaki az élére álljon, és ezt is el lehet bukni.
    Vagy az lesz amit Mayer Tamás (2013. május 5. vasárnap 11:45) leírt,
    .
    Mikor fagy be a Duna jege?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  42. Az a baj, hogy kapa-kasza-ügyileg jelenleg a Jobbik & Co. áll messze a legjobban.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  43. A jobbik, ha így folytatja, rákényszeríti Orbánt a nyílt konfrontációra.
    Ez is egy lehetséges, bár nem veszélytelen út.
    .
    Ide is berakom.
    És ez pont olyankor, amikor sok szem figyel országunkra
    A Jobbik zsidózásától hangos a nemzetközi sajtó

    http://atv.hu/cikk/20130505_a_jobbik_zsidozasatol_hangos_a_nemzetkoz_sajto?source=hirkereso

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  44. “Hol van a 22-es csapdája? Ott, hogy mindenki azt mondja, hogy demokratikus úton kerültek hatalomba.”

    Na és? Adolf Hitler is demokratikusan lett kancellárrá választva és lám, mivé lett. Hiába választották (a félrevezetett, agymosott hívei) demokratikus úton orbáncot, napont láthatjuk, mire garancia ez, illetve hogyan űz csúfot a hazájából és honfitársaiból, milyen ocsmány, perverz módon fajtalankodik a jogállammal.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  45. Gratulálok az íráshoz. Nagyon jó összefoglalója az elmúlt 3 év országrombolásának. A végén a csattanó is nagyon igaz. Terjed, mint a fekély. Ezt csak kivágni lehet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  46. A fentiekhez három dolgot tennék hozzá: 1. Gyurcsány csak azért tűnik elutasítottnak bizonyos körökben, mert a hangadó értelmiség gyáva nyilvánosan elismerni, hogy hatalmasat tévedett, amikor beszállt a lejáratásába. (Újságírók, magukat szakembernek nevező, fontos állásokat betöltő emberek.) Nyilván csorba esne a tekintélyükön, ami fontosabb nekik, mint az ország. Természetesen nem Gyurcsányt kellene az élre állítani, főleg azért, mert nem is vállalná. De megkérdőjelezhetetlenné kelleni tenni azt a szemléletet, amit képvisel. Többek között el kellene nyilvánosan ismerni, hogy helyesek voltak a reformtörekvései és hogy a hatalmat gyakorlók, ha nem is hibátlanul, de helyesen jártak el a 2006 -os zavargások idején. 2. Az utcai harcoktól már csak azért is óvnék mindenkit, mert a magukat jobb oldalinak tartó pártok nem szívbajosak. Ha még emlékszik bárki is a jugoszláv háborúra, tudhatja, hogy jóval többről van szó, mint arról, hogy kimegyünk kétszer-háromszor tüntetni. Nem csak a háború volt szörnyű, hanem az is, ahogy a “civilizált” világ lereagálta. 3. Véleményem szerint az EU -nak lenne cselekvési lehetősége, ha sok tekintetben szűkítené a résztvevő tagállamok önállóságát, jogi, gazdasági és pénzügyi területen. Az nagyon szépen hangzik, hogy ítéljék el köztörvényesként a jobb oldalnak mondott populizmus arra érdemesült vezetőit, de sok benne a meseszerű elem. (Bár tévednék!)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  47. Nem pont ezekkel a szavakkal, de született egy új törvény, mely a kettős beszéd
    szerint ugyanazt jelenti:
    HA VALAMI OLYAN ADATOT KÉRNEK TŐLÜNK, AMIT NEM AKARUNK
    KIADNI MERT, (…….) AKKOR AZT NEM KELL KIADNI.
    .
    Minek cenzúrázni, ha megtagadják a közérdekű információk kiadását?
    E HELYETT OLYANNAK LÁTSZÓ HÍRESZTELÉSEK “SZIVÁROGNAK KI”,
    MINTHA VALÓDIAK LENNÉNEK.
    .
    Vagyis ugyanaz, csak egészen más jut “tudomásunkra” a tényekről!
    Ezt is benne látom a 22-es csapdájában.
    (Titkos trafikok: Sándor Zsuzsa Vasárnapi Hírek)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  48. No comment

    Visszavonatná az EP a negyedik Alkotmánymódosítást:

    http://nol.hu/belfold/visszavonatna_a_negyedik_alkotmanymodositast_az_ep

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  49. Tényleg érdekes látlelet amelyet az EP számára Magyarországról írt egy portugál.
    Úgy látszik nemcsak a Balettintézet érdekli őket hanem az aktuális magyarországi helyzet is

    S ezt fogják tárgyalni:

    http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/libe/dt/932/932303/932303hu.pdf

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos