Щодо індексації зарплати педагогічних працівників PDF Печать
24.02.2015 23:56

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 11.12.2014 р. N 286/10/136-14

Департамент стратегічного планування та аналізу Міністерства соціальної політики України розглянув запит щодо індексації заробітної плати і повідомляє.

Відповідно до пункту 4 Порядку проведення індексації грошових доходів населення (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 р. N 1078 (із змінами), передбачено, що у разі коли особа працює неповний робочий час, сума індексації визначається із розрахунку повного робочого часу, а виплачується пропорційно відпрацьованому часу.

Згідно з пунктом 5 Порядку у разі підвищення розмірів мінімальної заробітної плати, а також у разі зростання грошових доходів населення без перегляду їх мінімальних розмірів місяць, в якому відбулося підвищення, вважається базовим при обчисленні індексу споживчих цін для індексації грошових доходів населення. Індексація грошових доходів, отриманих громадянами за цей місяць, не провадиться. З наступного місяця здійснюється обчислення наростаючим підсумком індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації.

У разі коли грошовий дохід з урахуванням суми підвищення менше суми грошового доходу з урахуванням індексації до його підвищення, у базовому місяці сума загального доходу визначається з таким розрахунком, щоб сума грошового доходу з урахуванням індексації не перевищувала загального доходу до його підвищення. Приклад проведення індексації у разі підвищення доходів наведено в додатку 4 до Порядку.

Керуючись положенням зазначеного Порядку, надаємо відповіді на запитання.

1. Доплати, які не мають разового характеру і передбачені чинним законодавством, є об'єктами індексації і збільшення їх розміру впливає на визначення базового місяця.

У випадку якщо працівнику встановлено доплату за перевірку зошитів, за завідування кабінетом або за класне керівництво і ця доплата не має разового характеру виплати, то це впливає на визначення базового місяця при обчисленні індексу споживчих цін для проведення індексації.

2 - 7. Пунктом 7 Порядку визначено, що особі, яка працює за сумісництвом, видається на її вимогу довідка з основного місця роботи про розмір доходу, що підлягає індексації, та проіндексованого доходу. На підставі цієї довідки провадиться індексація доходів від роботи за сумісництвом у межах суми, що не перевищує прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, з урахуванням отриманої заробітної плати за основним місцем роботи.

Аналогічно індексуються доходи, які одержують громадяни на умовах погодинної оплати праці поза основним місцем роботи.

При цьому загальний дохід, який підлягає індексації, не має перевищувати розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Враховуючи зазначене, якщо вчитель працює з неповним навантаженням та працює лаборантом на 0,25 ставки, то індексація має здійснюватись пропорційно відпрацьованому часу за кожною посадою окремо виходячи з прожиткового мінімуму для працездатної особи.

Якщо працівник працює на неповну ставку (0,5 ставки або 0,75 ставки) та викладає в цьому самому навчальному закладі, індексація здійснюється в аналогічному порядку.

У випадку якщо педагог працює в одній школі з педагогічним навантаженням 7 годин, а в іншій школі - 11 годин, то сума індексації визначається за кожною посадою окремо виходячи з прожиткового мінімуму для працездатної особи і виплачується пропорційно відпрацьованому часу.

Якщо працівник працює вихователем на 0,5 ставки та педагогом-організатором на 0,5 ставки, індексація здійснюється в аналогічному порядку.

У разі якщо методист відділу освіти працює на повну ставку та викладає в школі, індексація має здійснюватися за ставкою методиста в межах прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У випадку якщо працівник працює завучем на 0,75 ставки та викладає в цьому самому навчальному закладі, то індексація має здійснюватись пропорційно відпрацьованому часу за кожною посадою окремо виходячи з прожиткового мінімуму для працездатної особи.

8. У випадку якщо викладач працює із неповним навантаженням, сума індексації визначається із розрахунку повного робочого часу в межах прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а виплачується пропорційно відпрацьованому часу.

Заступник директора Департаменту
стратегічного планування та аналізу -
начальник відділу

Н. Підлужна

 

Комментарии 

 
0 # Лідія 03.03.2015 06:04
Добрий день!Підкажіть будь ласка! Працюю в сільській школі, викладаю декілька предметів.Педнавантаження 12год.не змінилося, але до вересня 2014 року за зошити доплата була за 8 год. математики, з вересня 2014р. за 12 год. математики і стала на 24 грн. більшою.Чи правомірно вирахували з мене індексацію
 
 
0 # Administrator 03.03.2015 10:59
Не знаю всіх Ваших обставин, але підвищення доходу за рахунок збільшення педнавантаження - не впливає на базовий місяць та на індексацію п.5 порядку 1078. Якби було тільки підвищення доплати без збільшення педнавантаження , то місяць вважався базовим.
 
 
-1 # Лаврова М В 18.03.2015 08:32
Помогите, пожалуйста, разобраться с порядком дальнейшего ничисления индексации.
Учитель.Базовый месяц - январь 2013г.Сумма возможной индексации за сентябрь 2014г 149,81грн.Оклад не изменялся.
Август 2014г зарплата за полный месяц 4525,95грн (в т.ч. 26,5часа-2470,39, доплата за проверку тетрадей 21,5часа-400,86, надбавка за престижность20%-494,08, надбавка за выслугу лет30%-741,12,доплата за класное руководство-419,50)
Сентябрь 2014г зарплата за полный месяц 4092,47грн (в т.ч. 25часов-2330,56, доплата за проверку тетрадей 22часа-410,18, надбавка за престижность10%-233,06, надбавка за выслугу лет30%-699,17,доплата за класное руководство-419,50)
Уменьшилась нагрузка, но увеличилось число часов проверки тетрадей и снизился процент надбавки за престижность.
Как правильно расчитать индексацию за сентябрь 2014г?
 
 
0 # Administrator 18.03.2015 09:39
Вы уже посчитали индексацию - 149,81 грн. Доход не увеличился - ничего не меняется.
Если много нюансов, которые могут противоречить друг другу (например уменьшение нагрузки, которое не влияет на базовый месяц и увеличение доплаты за проверку тетрадей, которое влияет на базовый месяц), но для того, чтобы месяц стал базовым или вычислять фиксированную сумму индексации, должно быть повышение дохода, а исходя из доплат у Вас уменьшение дохода.
 
 
+1 # Татьяна 19.03.2015 15:33
Якщо з'явилася доплата за класне керівництво, але зменшилося педнавантаження і в загальному дохід не збільшився то індексація зміниться чи ні.
 
 
0 # Administrator 19.03.2015 23:00
У Вашому випадку зменшення навантаження є зменшенням об'єму робіт. А призначення доплати за класне керівництво збільшення доходу. В такій ситуації місяць стає базовим. Індексація (якщо є) стане фіксованою, а поточна індексація буде нараховуватися через 2 місяці.
 
 
0 # Татьяна 20.03.2015 09:59
Дякую за попередній коментар.Якщо людина прийнята 16 червня 2014р. на 0,5 ставки прибиральник приміщення 609,00 + 60,90 за роботу з дезинфікуючими засобами та 0,5 ставки робітник з комплексного обсл. 609,00.У вересні 2014р.індексація 17,05грн.У жовтні було підвищення з/пл.611,50+61,15+616,5. Як вирахувать фіксовану індексацію.((611,50+61,15+616,50)-(609+60,9+609)) -17,05=6,80
 
 
+2 # Administrator 20.03.2015 10:39
Згідно п.11 Переліку № 43 виходить, що одна з посад - це основна посада, інша - сумісництво. Тому індексуватися буде фактично основна посада. І фіксовану суму індексації вираховувати по основній посаді. Якщо підвищення у жовтні 2014 року, то беремо індексацію за жовтень і віднімаємо суму підвищення по основній посаді.
 
 
-1 # Ольга Володимирівна 23.03.2015 16:46
ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. БАЗОВИЙ МІСЯЦЬ БУВ КВІТЕНЬ 2014 РОКУ (ПІДНЯТТЯ ОКЛАДУ ДО 1806 ГРН.ПІСЛЯ АТЕСТАЦІЇ). З 01 ВЕРЕСНЯ 2014 РОКУ ЗБІЛЬШИЛАСЬ КІЛЬКІСТЬ ГОДИН ТИЖНЕВОГО НАВАНТАЖЕННЯ ТА ЗБІЛЬШИЛАСЬ КІЛЬКІСТЬ ГОДИН ЗА ПЕРЕВІРКУ ЗОШИТІВ. ВІДПОВІДНО ЗРОСЛИ ДОПЛАТИ ЗА ВИСЛУГУ РОКІВ ТА ЗА ПРЕСТИЖНІСТЬ ПРОФЕСІЇ, ЩО НАРАХОВУЮТЬ НА ТАРИФІКАЦІЙНІ ГОДИНИ. ЧИ ЗМІНИВСЯ БАЗОВИЙ МІСЯЦЬ НА ВЕРЕСЕНЬ 2014 РОКУ?
 
 
0 # Administrator 23.03.2015 23:41
"Місяць, в якому відбувається підвищення грошових доходів працівників у зв’язку із розширенням зони обслуговування, збільшенням обсягу робіт, суміщенням професій (посад), виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника, оплатою за роботу за сумісництвом на одному підприємстві, в установі, організації, а також за рахунок збільшення розміру премії, не вважається базовим під час обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації (у разі, коли не відбувається підвищення тарифної ставки (окладу)" п.5 порядок 1078
 
 
0 # Ольга Володимирівна 23.03.2015 19:49
Вчитель початкових клавів. З 01 вересня 2014 року збільшилась кількість годин тижневого навантаження. Відповідно зросли доплати за вислугу років та за престижність професії, що нараховують на тарифікаційні години. Чи змінився базовий місяць на вересень 2014 року?. БУЛО: 20 год . Оклад 1806грн./18год (норма)*20год.(факт)=2006,67. Вислуга =2006,67*20%=401,33. Престижність 20% = 2006,67/100*20=401,33. Разом = 2809,33. СТАЛО: 22 год . Оклад 1806грн./18год (норма)*22год.(факт)=2207,33 (збільшення на 200,66). Вислуга =2207,33*20=441,47 (збільшення на 40,14). Престижність 20% = 2207,33/100*20=441,47 (збільшення на 40,14). Разом = 3090,27. Загальне підняття = 280,94
 
 
0 # Administrator 23.03.2015 23:38
"Місяць, в якому відбувається підвищення грошових доходів працівників у зв’язку із розширенням зони обслуговування, збільшенням обсягу робіт, суміщенням професій (посад), виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника, оплатою за роботу за сумісництвом на одному підприємстві, в установі, організації, а також за рахунок збільшення розміру премії, не вважається базовим під час обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації (у разі, коли не відбувається підвищення тарифної ставки (окладу)"п.5 порядок 1078
 
 
0 # Ольга Володимирівна 24.03.2015 08:33
Дякую за коментарі.
 
 
0 # Людмила 24.03.2015 16:06
В листі Мінсоцполітики від 24.09.2014 р. N 242/10/136-14 сказано, що підвищення доплати за перевірку зошитиі впливає на визначення базового місяцю. Але ж таке підвищення буває при підвищенні педнавантаження , яке являється збільшенням обсягу робіт. Як правильно визначити базовий м-ць, якщо було 10 годин перевірки, а стало 12?
 
 
0 # Administrator 24.03.2015 17:18
Якщо підвищення доплати за перевірку зошитів пов'язано з підвищенням навантаження, то це не впливає на базовий місяць п.5 порядок 1078
Якщо доплата встановлена або збільшився процент нарахування, то місяць вважається базовим.
 
 
0 # Людмила 25.03.2015 11:58
Спасибо за ответ.
 
 
0 # Антонина 29.03.2015 10:27
Добрый день. Помогите разобраться (бухгалтер не дает информации о начислениях).Я работаю заведующей в малокомплектном детском саду на 0,5 ставки и воспитателем на 0,25 ставки.Пед. стаж 22 года, категория 1. Какая должна быть зарплата ???
 
 
0 # Administrator 29.03.2015 14:31
Возможно, кто-то из занимающих данную должность поделится сведениями о заработной плате. Я не могу знать Вашего штатного расписания. К тому же, бухгалтер должен предоставить всю информацию по начислению зарплаты и удержанных налогах в виде расчетного листка или платежно-расчетной ведомости. В крайнем случае попросите справку о заработной плате.
 
 
0 # Марина Л. 01.04.2015 13:32
Учитель являлся класным руководителем на протяжении нескольких лет непрерывно. На 2014-2015 учебный год также был тарифицирован как класный руководитель (доплата в размере 20%). С 30.09.2014г было снято класное руководство. С 18.12.2014г вновь была установлена доплата за класное руководство, но в размере 25%.Базовый месяц был январь 2013г.Зарплата до 18.12.2014г - 4015,33грн, после 18.12.2014г - 4534,56грн. Сумма возможной индексации на декабрь 235,07грн.Как нужно было начислить индексацию за декабрь2014г? Каким образом влияет на порядок расчёта суммы индексации дата установления доплаты за класное руководство?
 
 
0 # Administrator 03.04.2015 23:46
Доплата за классное руководство установлена в размере выше, чем была раньше. Поэтому декабрь 2014 года становится базовым. Поскольку доплата установлена с 18 числа, до этого времени нужно начислить текущую индексацию, а после 18 числа высчитать фиксированную сумму индексации. Принцип расчета можно найти в этой статье
 
 
0 # Ольга Володимирівна 03.04.2015 12:20
Бухгалтер самостійно виявив помилку (завищення). Чи можна зняти зайві суми без згоди працівника? Якщо так, то за який максимальний період? Як це оформити наказом? Яка підстава?
 
 
0 # Administrator 03.04.2015 23:34
Утримати зайво нараховані суми з працівника можна або за усною домовленістю з працівником, або за його письмовою згодою. Звісно, що ніякі накази в цьому випадку не оформляються. Період визначаєте також з працівником.
 
 
0 # МАРИЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 04.04.2015 18:04
Якщо в учителя збільшується педнавантаження за рахунок індивідуальних годин, які з більшої ставки.Змінеться базовий місяць?
 
 
0 # Administrator 08.04.2015 18:12
Збільшення педнавантаження не впливає на базовий місяць п.5 порядку 1078.
 
 
0 # Марина Л. 08.04.2015 15:53
Помогите разобраться с начислением индексации. Предполагаемая индексация марта 354,44грн. Учитель является основным работником зам. директором с воспитательной работы зараплата за полный отработанный месяц = 2571,66грн. Еще он ведет уроки художественной и правовлавной культуры ( оклад 1474 грн), и руководитель кружка (оклад 1397 грн) зарплата за месяц = 931,81грн. 31.03.2015 р. была атестация и оклад по худож. культуре стал 1551 грн и оклад по руководителю кружка -1474 грн. зарплата за полностью отработанный месяц 973,29грн. Повышение было на 41,48 грн. Фиксировать ли индексацию в размере 312,96грн. Или как быть в данной ситуации? Заранее спасибо за ответ!!!
 
 
0 # Administrator 08.04.2015 18:18
Руководители бюджетных учреждений и их заместители не могут работать
по совместительств у. Но исключение составляет выполнение ими преподавательск ой деятельности (п. 4 Положения № 43).
Согласно абз. 8 п. 5 Порядка № 1078 месяц установления оплаты за работу
по совместительств у в одном учреждении (организации) не является базовым
.

Жанна ЛАВРЕНТЬЕВА, главный специалист отдела уровня жизни и мониторинга
бедности
 
 
0 # Марина Л. 09.04.2015 13:50
Извините, я возможно не совсем корректно изложила суть вопроса. Изменения нагрузки работника не было (как работал зам директора - 1 ставка и учителем - 9 часов, так и работает). Оклад данного сотрудника по должности зам. дитертора не изменялся, но изменился оклад как учителя ( с 31.03.2015г)Сотрудник получал индексацию (базовый месяц январь 2013г)Нужно ли проводить сравнительные расчёты и фиксировать индексацию.
 
 
0 # Administrator 09.04.2015 15:31
Выше я ответил, что преподавательск ая деятельность является совместительств ом. В первую очередь индексируется доход по основной должности (зам.директора). Совместительств о практически не индексируется, т.к. доход в пределах прожиточного минимума был проиндексирован по основной ставке. Увеличение дохода по совместительств у никак не влияет на основную должность. Поэтому, ни в индексации и в базовом месяце по основной должности ничего не меняется.
 
 
0 # МАРИЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 10.04.2015 19:59
Якщо у вчителя було 18 годин зі ставки 1678.
Сума заробітної плати становить 2181,40 (за часи 1678 + престижність 167,80 + стажеві 335,60).
З 1 квітня добавляють 1 годину індивідуальних занять, ставка 2013,60 ( 1678 +20%).На даний час зарплата зільшилась на 146,08 (111,87 час+прес.11,87+ стаж 22,37)-це є ПОСТІЙНОЮ ВИПЛАТОЮ, тому чи виникає фіксована індексація?.
 
 
0 # Administrator 10.04.2015 22:06
Місяць, в якому відбувається підвищення грошових доходів працівників у зв’язку із розширенням зони обслуговування, збільшенням обсягу робіт, суміщенням професій (посад), виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника, оплатою за роботу за сумісництвом на одному підприємстві, в установі, організації, а також за рахунок збільшення розміру премії, не вважається базовим під час обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації (у разі, коли не відбувається підвищення тарифної ставки (окладу)п.5 порядку 1078
Збільшення педнавантаження не впливає на зміну базового місяця.
 
 
0 # марія олександрівна 20.04.2015 13:47
Якщо у вчителя змінюється ставка за рахунок атестації.Чи виникає фіксована індексація або індексація зявляється через 3 місяці?
 
 
0 # Administrator 20.04.2015 14:37
Якщо доходи підвищилися, то при наявності поточної індексації вираховується фіксована сума індексації. Місяць стає базовим. Наступна поточна індексація можлива через 3 місяці.
 
 
0 # марія олександрівна 20.04.2015 15:24
Якщо не було фіксованої індексації,а була поточна ,то як далі нараховувати індексацію?
Якщо загальний дохід збільшився за рахунок збішення ставки,як далі бути з індексацією?
 
 
0 # Administrator 02.06.2015 16:38
Якщо доходи підвищилися, то при наявності поточної індексації вираховується фіксована сума індексації. Місяць стає базовим. Поточна індексація не нараховується.
 
 
0 # Олена Пахольчук 18.06.2015 10:06
Керівник гуртка позашкільного навчального закладу в квітні місяці 2015 року пройшов атесатцію, за результатами якої він отрмав підвищення з 9розряду (ставка 1474 грн)на 10 (1551 грн). Питання: Чи має він право на індексацію заробітної плати з квітня місяця, чи потрібно чекати 6 місяців?
 
 
0 # Administrator 18.06.2015 10:19
По стану на квітень місяць 2015 року вираховується фіксована сума індексації, яка нараховується постійно пропорційно відпрацьованому часу. Базовим місяцем стає квітень 2015 року. Наступне право на поточну індексацію настає в липні 2015 року.
 
 
0 # Олена Пахольчук 18.06.2015 11:12
Дякую!
 
 
0 # Людмила 14.07.2015 20:28
Я працюю вчителем початкових класів у школі м. Вінниці. Із січня місяця 2015р індексацію не нараховують.Перша виплата індексації відбулася у червні 2015р.-119.36грн,при посадовому окладі 1678грн. Чи маю я право на отримання індексації за січень-травень 2015р.
 
 
0 # Administrator 15.07.2015 10:00
Можливо маєте. Але для цього потрібно знати базовий місяць і чи було підвищення доходу на протязі вересень 2014 - березень 2015 року.
 
 
0 # Людмила 15.07.2015 18:16
Дякую!
 
 
0 # Оксана 04.08.2015 13:34
Доброго дня!Підкажіть будь ласка!Вчитель сільської школи має педнавантаження 12 год та є заступником директора з виховної роботи на 0,5 ставки. Індексацію проводили лише за посадою заступника. Чи потрібно проводити індексацію за посадою вчителя також?
 
 
0 # Administrator 06.08.2015 13:46
Так, пропорційно відпрацьованому часу по кожній з посад в межах прожиткового мінімуму.
 
 
0 # Наталія 20.08.2015 20:57
Доброго дня! Порадьте будь ласка! Працюю педагогом музичної школи. Відділ культури примушує відмовитися(під писати наказ про попередження, що не буде через два місяці виплачуватися індиксація)від індиксації спираючись на відсутність коштів.
 
 
0 # Administrator 20.08.2015 22:10
А що порадити? Я не знаю всіх обставин. Вам і тільки Вам приймати рішення, і жити з наслідками цих рішень.
Єдине, що можна передбачити наперед, знаючи нашу систему, якщо Ви відмовитеся, то можете "нажити ворогів", індексацію все так же не будуть нараховувати за відсутністю коштів. Вам прийдеться звернутися до суду - це час нерви та гроші. Якщо у Вас велика сила волі, можете стати взірцем для всіх поборників правди. Або ця система Вас зломить. Трішечки філософського тексту, але десь приблизно буде так. Думайте, що Вам більш дорожче.
 
 
0 # Тетяна М. 31.08.2015 19:50
Надійшла інформація від відділу освіти Білозерського району про зняття 10% за престижність праці. Не зрозуміло на якій підставі? І здається лише у Херсонській області?
 
 
0 # Administrator 05.09.2015 13:12
Це потрібно запитати у відділі освіти. Керівництво має право змінювати умови оплати праці. Хоча, перед цим варто повідомляти працівників не менше ніж за 2 місяці.
 
 
0 # Людмила 18.09.2015 22:15
Допоможіть розрахувати фіксовану індексацію.Педпрацівнику підвищився оклад 3 1397грн.до 1474 і відповідно вислуга 3 139,7 до 147,4(за 18 год).Працівник має педнавантаження 16год,відповідно отримує 1241,78, вислуга 1241,78 до підвищення та 1310,22 вислуга131,10 після підвищення.ЯК розраховувати фіксовану інд.1474+147,4-1397+139,7=361,10-сума підвичення 616,31(сума інд.у місяці підвищення)-361,10=255,21 чи 1310,22+131,10-1241,78+124,18=323,72 616,31-323,72=292,59???????????????????????
 
 
0 # Лорка 20.09.2015 23:35
цікаве питання, мене воно теж турбує. чекаю з нетерпінням на пояснення адміністратора
 
 
0 # Лорка 20.09.2015 23:40
думаю, що необхідно все ж таки мінусувати від суми індексації на повну ставку суму підвищення також на повну ставку, а потім визначати фіксовану пропорційно годинам
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 07:46
Правильно, індексація розраховується від повністю відпрацьованого часу, тому підвищення потрібно враховувати з розрахунку 1,00 ставки або 18 год. А вже виплачувати індексацію за фактично відпрацьований час.
 
 
0 # Лорка 21.09.2015 07:51
щиро дякую! прояснилося)))
 
 
0 # Людмила 21.09.2015 09:39
Дякую за відповідь!!!І відразу ще одне питання...Працівник отримує ставку методиста,6 годин педнавантаження , надбавку за високі досягнення праці,надб.за престижнісь,за вислугу як у цьому випадку розрахувати фіксовану індексація,які виплати потрібно враховувати?????
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 10:38
Якщо методист працює на ставку, то вона й берется для розрахунку і все що до неї належить. Педнавантаження не індексується.
"У разі якщо методист відділу освіти працює на повну ставку та викладає в школі, індексація має здійснюватися за ставкою методиста в межах прожиткового мінімуму для працездатних осіб" - пердостанній абзац цього листа.
 
 
0 # Лорка 21.09.2015 10:43
а якщо у вчителя є доплата за зав. кабінетом? її брати до уваги?
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 10:49
Постійні доплати та надбавки також враховуються при визначенні суми підвищення чи вирахування суми індексації.
 
 
0 # Лорка 21.09.2015 10:54
А ЯК ПОРІВНЯТИ ЗАРПЛАТУ, ЯКЩО ДО ПІДВИЩЕННЯ КЛАСНЕ КЕРІВНИЦТВО БУЛО, А ПІСЛЯ-ЙОГО НЕМАЄ? дЯКУЮ!!
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 11:08
То будете рахувати без класного керівництва, а яка різниця, з чого складається дохід? Вам потрібно порівняти доходи ДО підвищення та ПІСЛЯ.
 
 
0 # Лорка 21.09.2015 11:13
ОТОЖ БО Й ВОНО, ЩО ВЖЕ НІЧОГО НЕ РОЗУМІЮ-НЕ РІЗНИЦІ, НЕ ЩО З ЧИМ ПОРІВНЮВАТИ. ТОБТО Я ПОВИННА ПОРІВНЯТИ ДО ПІДВИЩЕННЯ І ПІСЛЯ БЕЗ КЛАСНОГО КЕРІВНИЦТВА??? ВИБАЧТЕ, АЛЕ ВЖЕ ДІЙСНО НІЧОГО НЕ МОЖУ ЗРОЗУМІТИ
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 11:31
Порівнюємо доходи за вересень з урахуванням підвищення та без урахування підвищення. Якщо після підвищення доходу класне керівництво зняли, то воно вже не враховується в розрахунок доходу після підвищення.
Зараз всі нараховують заробітну плату без підвищення, потім будуть це ж саме робити з урахуванням підвищення. Отримають два доходи, дві зарплати, ось їх і порівнюють. Нічого незвичайного. І цю ж різницю будуть доплачувати в жовтні.
Єдине, що для індексації не враховуються одноразові виплати, та розрахунок проводиться на 1,00 ставки.
 
 
0 # Лорка 21.09.2015 11:38
тепер все зрозуміла))) буду порівнювати))) фух, думала не переживу. Дякую вам!
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 11:55
Єдине, що зараз намагаюся згадати, це момент, коли доходи не зросли, а можливо й зменшилися, а от мінімальна заробітна плата зросла. В цьому випадку, згідно п.5 порядку 1078 місяць стає базовим, а от як фіксується індексація без збільшення доходу буду виясняти. На мою думку поточна індексація без змін має стати фіксованою сумою індексації.
Наприклад: 1218+250(доплата) до підвищення, та 1378 після підвищення (доплату зняли). Різниця 1378-(1218+250)= -90. Якщо поточна 1040,39, то вона повинна стати фіксованою 1040,39 грн, бо збільшення від'ємне.
 
 
0 # Лорка 21.09.2015 12:26
оце в мене такі випадки є. в мене взагалі випадків куча не минуча, бо в штаті 213 чол.вчителів)))) якщо щось виясните напишіть, будьте-ласкаві. буду вдячна!
 
 
0 # Людмила 22.09.2015 21:34
Допоможіть розрахувати фіксовану індексацію,якщо педпрацівник має 18 год керівника гуртка та 0,5 ставки методиста(внутр ішній сумісник)?????
І другий випадок:у директора ставка директора і 9 годик керівника гуртка?????
 
 
0 # Administrator 22.09.2015 21:41
Поточна та фіксована індексація в обох випадках нараховується по основній посаді.
 
 
0 # Лорка 28.09.2015 15:08
добрий день! підскажіть, будьте-ласкаві, невже я повинна порівнювати весь грошовий дохід при визначенні фіксованої суми індексації, а потім зменшувати суму можливої індексації на цю суму підвищення? чи все ж таки в межах однієї ставки? як наслухаєшся, то вже й сумніви беруть щодо того що й знав
 
 
0 # Administrator 28.09.2015 15:40
Так, згідно п.5 порядку 1078 для визначення різниці підвищення порівнюється ВЕСЬ дохід в розрахунку 1,00 ставки. Але сьогодні я теж мав відкриття стосовно індексації педпрацівників. При збільшенні окладу та збільшенні педнавантаження для порівняння, береться дохід не з розрахунку 1,00 ставки, а всього педнавантаження . Тобто, якщо працівник працює на 1,5 ставки, то сума підвищення береться з розрахунку підвищення 1,5 ставки. У працівників (не педагогів) такої ситуації бути не може, адже робота поверх 1,00 ставки - це вже буде сумісництво, яке не враховується. Отже на сьогодні таке відкриття - чим більше працює педагог, тим менша в нього індексація.
 
 
0 # Людмила 28.09.2015 18:26
Я також заплуталась як тепер розраховувати коли педпрацівник отримує ставку методиста,6 годин педнавантаження , надбавку за високі досягнення праці,надб.за престижнісь,за вислугу як у цьому випадку розрахувати фіксовану індексація,які виплати потрібно враховувати??????????????
 
 
0 # Люда Дудник 28.09.2015 20:32
я також нічого вже не розумію.....а якщо працівник отримує ставку методиста,6 годин педнавантаження та відповідно вислуга років і по тій і по тій ставці беремо тільки ставку методиста і вислугу методиста чи вже інакший розрахунок????????????
 
 
0 # Administrator 28.09.2015 20:50
Беремо дохід по ставці методиста і вираховуємо фіксовану суму індексації, якщо відбулося підвищення доходу по ставці методиста.
"У разі якщо методист відділу освіти працює на повну ставку та викладає в школі, індексація має здійснюватися за ставкою методиста в межах прожиткового мінімуму для працездатних осіб" по тексту наведеного в заголовку листа.
 
 
0 # Лорка 01.10.2015 11:35
працівник має 1ставку заст.директора і викладає 9 годин. те, що я повинна індексувати йому ставку заступника-це зрозуміло, а підвищення я повинна порівнювати з двох посад чи з однією?
 
 
0 # Administrator 01.10.2015 12:06
Згідно з п. 8 Переліку робіт, які не є сумісництвом, затвердженого спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту та МФУ від 28.06.1993 р. № 43, робота без зайняття штатної посади не є сумісництвом і не потребує укладання окремого трудового договору.
Якщо педнавантаження не є сумісництвом, то воно повинно враховуватися при порівнянні підвищення доходу.
 
 
0 # Лорка 01.10.2015 12:27
дякую!
 
 
0 # Люда Дудник 01.10.2015 20:09
Ставка директора та 6 годин керівника гуртка це ж сумісництво??? Фіксована індексація розраховується тільки зі ставки директора???
 
 
0 # Administrator 01.10.2015 21:35
Перелік робіт, які не є сумісництвом:
"Робота без зайняття штатної посади на тому самому підприємстві, в установі, організації, виконання учителями середніх загальноосвітні х та викладачами професійних навчально-освітніх, а також вищих навчальних закладів обов’язків по завідуванню кабінетами, лабораторіями і відділеннями, педагогічна робота керівних та інших працівників учбових закладів, керівництво предметними та цикловими комісіями, керівництво виробничим навчанням та практикою учнів і студентів, чергування медичних працівників понад місячну норму робочого часу і т. інш.
Робота учителів і викладачів середніх загальноосвітні х, професійних та інших навчально-виховних закладів, а також вищих навчальних закладів, прирівнених до них по оплаті праці працівників, концертмейстері в і акомпаніаторів навчальних закладів по підготовці працівників мистецтв та музичних відділень (факультетів) інших вищих навчальних закладів, у тому самому навчальному закладі понад установлену норму учбового навантаження, педагогічна робота та керівництво гуртками в тому самому навчальному закладі, дошкільному виховному, позашкільному навчально-виховному закладі"
наказ №43
Для порівняльних розрахунків потрібно брати весь дохід.
 
 
0 # Люда Дудник 01.10.2015 21:49
у відповіді від 22.09.15 ви писали,що береться тільки ставка директора?????????????????
 
 
0 # Люда Дудник 01.10.2015 21:53
у коментарі від 22.09.15 ви відповідали,що в розрахунках береться лише ставка директора,що змінилось чому різні відповіді,я нічого не розумію?????????????????
 
 
0 # Administrator 01.10.2015 22:36
Я не пишу закони. Іноді Мінсоцполітики відкликає свої листи. Спочатку пишуть одне, потім інше. Деякі моменти індексації не описані ні в одному листі, а через деякий час з'являється стаття спеціалістів відділу Мінсоцполітики. Як вони бачать рішення проблеми - це стає законом, хоч іноді зовсім не логічним. До того ж я лише допомагаю бухгалтерам. Можу і помилятися.
Що стосується індексації доходу директора з додатковим педнавантаження м, то останні статті говорять про те, що до порівняльних розрахунків береться весь дохід, а не тільки в межах ставки.
Вересень став місяцем, коли постало багато запитань відносно порівняльних розрахунків, до вересня на це мало звертали уваги і мало писали, тому інформації не так багато.
 
 
0 # яся 05.10.2015 13:33
Вже голова димить, уточніть, будь-ласка. Тарифна ставка викладача збільшилась, навантаження зменшилось,в результаті, з/п менша ніж була. Виходить і індексації нема...
 
 
0 # Administrator 05.10.2015 14:11
"Під час здійснення порівняльних розрахунків з метою проведення індексації педагогічне навантаження, встановлене працівникові, не враховують (тобто розрахунки здійснюють умовно, виходячи з норми годин на ставку)"
Жанна Лаврентьєва,
головний спеціаліст відділу рівня життя та моніторингу бідності Міністерства соціальної політики України
 
 
0 # яся 06.10.2015 08:27
Дякую.Пед навантаження не враховується при умові його зиеншення, але станом на вересень тарифікуються усі викладачі і відповідно змінюється навантаження, плюс збільшується тарифна ставка, це все враховується і місяць стає базовим.?
Наперід дякую, я ще новачок в бухгалтерії тим паче в нарахуванні з/п викладачів..:)
 
 
0 # Administrator 06.10.2015 08:55
Місяць стає базовим при підвищенні тарифної ставки. А про педнавантаження в статті, процитованій вище, говориться, що воно враховується, виходячи з норми годин на ставку.
 
 
0 # Олександра333 11.10.2015 21:01
Підскажіть будь ласка, можливо питиння не по темі.Я працюю головним бухгалтером у центрі позашкільної роботи, чи можу я в цьому заклаті бути ще керівником гуртка на 6 годин?????
 
 
+1 # Administrator 11.10.2015 23:07
Головний бухгалтер - керівник структурного підрозділу, бухгалтерії. Відповідно до пункту 4 Положення 43 керівники державних підприємств, установ і організацій, керівники структурних підрозділів та їх заступники не мають права працювати за сумісництвом (за винятком наукової, викладацької, медичної і творчої діяльності).
Якщо керівник гуртка відноситься до викладацької діяльність, то можна.
 
 
0 # Виктория Школяр 14.10.2015 09:58
Добрий день! Працівник працював секретарем на 1 ставку з 02.09.2013р.,базовий для нарахування з-ти жовтень 2014,фікс.інд.+базова.З 01.09.15р.переводять на вчителя на неповний робочий тиждень+секрета р за сумісництвом 1 ставка. По педагогу базовий стає вересень15, по секретарю залишається жовтень 14.Як правильно розрахувати індексацію?Заробітна плата по вчителю стає 700грн. Зразу потрібно вирахувати фіксовану індексацію.Чи потрібно віднімати зарплату вчителя з індексації,так як це рахується нарахована додаткова зарплата? Дуже дякую за відповідь.
 
 
0 # Administrator 14.10.2015 16:07
Спочатку, не зрозуміло, як сумісництво може бути на 1,00 ставку?
 
 
0 # Виктория Школяр 14.10.2015 21:21
Працівниця працювала на основній посаді секретарем на 1 ставку, потім її переводять вчителем на основну посаду 6 год.на тиждень, а секретарем залишають за сумісництвом.
 
 
0 # Administrator 14.10.2015 22:06
Згідно з п. 2 постанови КМУ «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ та організацій» від 03.04.93 р. № 245 тривалість роботи за сумісництвом не може перевищувати чотирьох годин на день. У вихідні дні (за графіком роботи основного підприємства) працювати за сумісництвом дозволяється повний робочий день. Загальна тривалість роботи за сумісництвом протягом місяця не повинна перевищувати половини місячної норми робочого часу.
 
 
0 # Administrator 15.10.2015 18:04
Без визначення, що є основна посада, а що є сумісництво, важко розраховувати індексацію. Сумісництво не може бути більше за основну посаду ні по доходу, ні по об'єму роботи.
 
 
0 # Виктория Школяр 15.10.2015 20:09
Дякую, будемо переводити людину назад на основну посаду секретарем, а за сумісництвом вчителем. Тільки тепер зовсім заплутаюсь у цій ситуації.
 
 
0 # Виктория Школяр 16.10.2015 12:50
Ще таке схоже питання.В штатному розписі є посада психолога-0,5 ст.Працівник прийнятий на основну посаду психологом 0,5ст.і вчителем 16год.Чи правомірно це? Чи потрібно вказувать сумісництво в наказі?Якщо потрібно вказувать сумісництво, то яка посада повинна бути за сумісництвом - вчитель чи психолог?Дуже дякую за відповідді. Дуже вдячна,ви дійсно допомагаєте бухгалтерам, полегшуєте нам роботу.
 
 
0 # Виктория Школяр 14.10.2015 10:00
Ще таке запитання. Вчитель працював на 8 год.на тиждень, з 01.09.15р.додають лаборанта на 0,5ставки.Для фіксованої індексації потрібно вираховувати індексацію пропорційно за 8 год.вчителя,для лаборанта потрібно цю суму зарплати віднімати з індексації вчителя.
 
 
0 # Administrator 14.10.2015 15:56
Для двох неповних посад: по посаді вчителя, якщо є фіксована сума індексації, вона виплачується пропорційно відпрацьованому часу (за 8 год). По посаді лаборанта поки що нічого не нараховується, так як місяць базовий.
 
 
0 # Виктория Школяр 14.10.2015 10:10
Скажіть будь-ласка.Індексація за вересень 2015р. береться в межах мінімальної 1218 гр. чи 1378 грн.
 
 
0 # Administrator 14.10.2015 15:50
В межах прожиткового мінімуму. З 1.09.2015 року це 1378 грн.
 
 
0 # Виктория Школяр 19.10.2015 11:58
Ще таке схоже питання.В штатному розписі є посада психолога-0,5 ст.Працівник прийнятий на основну посаду психологом 0,5ст.і вчителем 16год.Чи правомірно це? Чи потрібно вказувать сумісництво в наказі?Якщо потрібно вказувать сумісництво, то яка посада повинна бути за сумісництвом - вчитель чи психолог?Дуже дякую за відповідді. Дуже вдячна,ви дійсно допомагаєте бухгалтерам, полегшуєте нам роботу.
 
 
0 # Administrator 19.10.2015 13:35
Це повинен визначити Ваш юрист. Різні кваліфікації психологів. Одні можуть займатися педроботою, інші не мають права.
Основною вважається посада з найбільшим обсягом виконуваних робіт порівняно з іншими посадами.
 
 
0 # Лорка 20.10.2015 08:06
Допоможіть, будь-ласка. Як бути з працівниками "на мінімалці"? якщо у мене людина працює на 1,5 ст. прибиральника, то до підвищення зарплати мені враховувати 1 ст. чи 1,5 ст.?
 
 
0 # Лорка 20.10.2015 08:08
тобто мені порівнювати 1223.00грн. чи 1834,50грн. з мінімалкою 1378,00?
 
 
0 # Administrator 20.10.2015 09:44
Якщо працював і працює на 1,5 ставки, то порівнюємо доходи до та після підвищення: (1378*1,5)-(1218*1,5)
"при визначенні суми підвищення заробітної плати враховуються всі складові заробітної плати, зокрема вищезазначені у пункті 5 Порядку" лист мінсоцполітики від 07.10.2015 р. № 263/10/136-15
 
 
0 # Лорка 20.10.2015 15:11
ЩИРО ДЯКУЮ!
 
 
0 # Лорка 21.10.2015 11:29
скажіть, будьте ласкаві. якщо відбулося підвищення вислуги років у педагога, а він працює на 16 год, то мені потрібно порівняльні розрахунки проводити виходячи з 18 год чи з 16 год?
 
 
0 # Administrator 21.10.2015 12:33
Виходячи з 18 год. Нараховувати індексацію Ви ж будете від повністю відпрацьованого часу
"У разі коли особа працює неповний робочий час, сума індексації визначається із розрахунку повного робочого часу, а виплачується пропорційно відпрацьованому часу" п.4 порядку 1078
 
 
0 # Лорка 21.10.2015 13:25
спасибо
 
 
0 # оксана 05.11.2015 02:44
Я майже 3 роки працюю завучем в музичній школі.Індексацію отримала аж в січні, травні та червні 2015 р. і дуже маленькі суми. Скажіть будь -ласка,як правильно мені повинні були нарахувати індексацію?Чому тільки ці вибіркові місяці?Бо бухгалтер аргументує це тим,що так рахує програма)))Напе ред дякую
 
 
0 # Administrator 05.11.2015 14:11
Такий аргумент - "так рахує програма", може бути тільки у непрофесійного бухгалтера. Бухгалтер повинен контролювати розрахунки, які проводить программа. Інакше, можливо бути порушення кількох законів про оплату праці. А це адміністративні штрафи, та навіть кримінальна відповідальніст ь.
Щоб розрахувати індексацію у Вашому випадку, хоча б приблизно, потрібно знати базові місяці (місяці, в яких підвищувалися доходи).
 
 
0 # васяніна олена 06.11.2015 20:43
31.03.2015 року відбулося засідання атестаційної комісії, де за результатами атестації присвоєно кваліфікаційну категорію "спеціаліст першої категорії", відповідно змінилася оплата. Бугалтерія визначила базовим квітень місяць.Чи це так?
 
 
0 # Administrator 07.11.2015 00:22
Якщо підвищення доходу відбулося у квітні, то квітень базовий місяць.
 
 
0 # Людмила 17.11.2015 09:18
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, людина працює на 1,25 вихователем отримує такі доходи (2075,00 + 415,00 (20%престижність)+6 45,89 (фіксована інд.)з 01.11.2015 зявилася вислуга - 10%?. Як правильно визначити індексацію
645,89 - 166,00 (10% від посадового окладу) чи 645,89-207,50 (10% від всього навантаження)?
 
 
0 # Administrator 17.11.2015 10:37
Фіксована сума індексації не змінюється, вона фіксована.
"Якщо наступне підвищення заробітної плати не перевищує фіксовану величину, то здійснюється підвищення заробітної плати та додається раніше зафіксована величина індексації" порядок 1078
 
 
0 # Людмила 17.11.2015 15:12
Дякую за відповідь! Для визначення індексації рахувати підвищення зп (якщо збільшується вислуга)у педагогічних працівників потрібно орієнтуватися на посадовий оклад чи на навантаження. Тобто,якщо людина працює на 1,5 ставки 2626,50 грн. + 525,30 (20% престижність). і 01.11.2015 з`являється вислуга 10% (2626,50 + 525,30 +262,65=3414,45. Тобто підвищенням вважається 10% віл окладу 1751 - 175,10 чи від навантаження 1,5 ст. 2626,50 - 10% 262,25
 
 
0 # Людмила П. 18.11.2015 11:42
Добрий день.До вересня 2015р працювала прибиральником і мала такі доходи: ставка 1223, доплати 35% = 428.05 індексація фіксована 139,41 та базовий жовтень 2014 - 573,68.
З 1 пересня мене переводять сторожем на 0,5ст. оклад 1383*0,5=691,5. та приймають за сумісництвом прибиральником на 0,25ставки- 1383*0,25=345,75.
Яка має бути ііндексація з вересня?
 
 
0 # Administrator 18.11.2015 21:38
Спочатку вираховуємо суму підвищення доходу, з розрахунку на повну ставку:
було 1223+428,05=1651,05 грн, стало 1383+345,75=1728,75 грн. Сума підвищення 1728,75-1651,05=77,70 грн.
Нова фіксована сума індексації=139,41+649,04-77,70=710,75 грн.
 
 
0 # Наталя 20.11.2015 16:01
Я працюю методистом РМК- основне місце роботи та маю години у школі. До 1 жовтня 2015 року я працювала на 0,85 ставки методиста, а з 1 жовтня переведена на повну ставку. Чи змінюється базовий місяць? Чи маю я право на індексацію? Чи враховується кількість годин у школі при нарахуванні індексації?
 
 
0 # Administrator 22.11.2015 19:58
Базовий місяць не змінюється при збільшенні об'єму робіт, коли не підвищується посадовий оклад (п. 5 порядку 1078). Щоб вирахувати індексацію потрібно знати базовий місяць. Індексація нараховується по ставці методиста.
 
 
0 # Татьяна.polish 24.11.2015 10:51
Підскажіть будь ласка якщо вчитель вичитує 11 годин хімії по 12 розряду та 8 годин праці по 9-ому, при цьому основну посаду займає та пройшов курси як вчитель хімії, індексується лиш дохід за 11 год хімії чи весь дохід( і на 8 год праці також)??
 
 
0 # Administrator 24.11.2015 13:18
Якщо вчитель займає дві ставки і основною є ставка вчителя по хімії, проте в сумі він займає більше ніж ставку, доходи за іншою роботою індексуються в розмірі, який з урахуванням оплати праці за основним місцем роботи не перевищує прожиткового мінімуму для працездатної особи.
Тобто, спочатку індексується дохід вчителя по хімії. Оскільки при повній ставці його доходи складуть більше ніж сума прожиткового мінімум, то по цій посаді будуть повністю проіндексовані доходи. А виплата буде пропорційно відпрацьованому часу.
 
 
0 # Татьяна.polish 24.11.2015 14:47
Дякую Вам!!!
 
 
0 # Татьяна.polish 24.11.2015 16:06
і ще одне запитання. коли у вчителя у місяці підвищення зп педнавантаження стає менше норми на ставку порівняльні розрахунки проводимо із повної ставки. як бути коли є ще доплата за зошити? наприклад вчитель рос мови 11 розряд має 13 год( 1872,14грн разом з вислугою 30%) та доплату за зошити 132,93грн.(6 год). Зошити також прорахувати з повної ставки, 18год??
 
 
0 # Administrator 25.11.2015 17:38
Так, суму збільшення доходу рахуємо від повного навантаження. Доплата за перевірку зошитів по тарифікації розраховується від педзарплати на повну ставку, тому окремо вона не вираховується.
 
 
0 # Татьяна.polish 24.11.2015 16:51
скажіть будь ласка як правильно розрахувати фіксовану вчителю Якщо: має 15 год по 12 розряду та 4 год по 9 розряду.Дохід до підвищення 2334,43 після підвищення 2772,52.поточна індексація 1040,39. правильно ми міркуємо: 1040,39-(2772,52-2334,43)=602,30. основна посада= 15 год, тоді 602,30/18*15=501,90-фіксована індексація.
 
 
0 # Administrator 25.11.2015 17:39
Правильно. При підвищення посадових окладів, для визначення суми підвищення доходу, враховуються всі доходи. А виплата йде по основній посаді, пропорційно відпрацьованому часу.
 
 
0 # Татьяна.polish 26.11.2015 15:49
Дуже дякую.Ви дуже допомогли!!!
 
 
0 # Татьяна.polish 27.11.2015 11:12
Скажіть будь ласка, якщо 0,5 заступника директора (основна посада), 0,5 педагога організатора, та читає 11 год ми індексує вексь дохід? чи пропорційно по кожній посаді? сказано що заступник це не сумісництво тому індексувати завжди пропорціно. а як бути коли є всі три посади? поточна індексація - різниця між ЗП до підвищення і після це буде новою фіксованою і її виплачувати на все пропорційно чи лише на 0,5 заступника???
 
 
0 # Administrator 27.11.2015 14:11
Якщо працівник займає три посади, але в сумі займає більше ніж ставку, то суму індексації визначають по основній посаді. Доходи за іншою роботою індексуються в розмірі, який з урахуванням оплати праці за основним місцем роботи не перевищує прожиткового мінімуму для працездатної особи.
Інші посади, але приблизно аналогічний приклад описано тут
 
 
0 # Татьяна.polish 28.11.2015 10:47
iндексуемо весь дохiд , пропорцiйно. А коли три посадки то спочатку 0.5 заступника потiм усе iнше в межах прожиткового мiнiмуму.правильно? Як вирахувати. Наприклад дохiд заступника 1000 грн, учителя 1160 та организатора 875. Индексуемо 1000 грн а вже потiм iнший дохид але на яку суму?
 
 
0 # Татьяна.polish 28.11.2015 10:52
Вибачте зникла частина запитання.коли. 0.5 заступника та читает наприклад 12 год то индекскемо весь дохид пропорцийно на 12 год та 0,5 ставки.
 
 
0 # Administrator 01.12.2015 18:49
Якщо індексувати 0,5 ставки заступника директора, грошовий дохід якого 1000 грн, то за повністю відпрацьований час дохід складе 2000 грн. Отже буде проіндексовано вся сума в межах прожиткового минимуму (1378 грн). Щось сюди додати з іншої посади вже буде поза межами цієї суми.
Сам механізм індексації за другою посадою, або за сумісництвом прописано і в порядку 1078 і в листах, але на практиці це не можливо виконати, тому що по основній посаді майже завжди дохід за повністю відпрацьований час більший суми прожиткового мінімуму.
 
 
0 # Марія 01.12.2015 15:41
Скажіть, будь-ласка, чи має нараховуватися індексація людині яка постійно працює на 1,5 ставки(музкерів ник у дитсадку) і якщо має, то яка?
 
 
0 # Administrator 01.12.2015 18:41
"Індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані в гривнях на території України, які не мають разового характеру" п.2 порядку 1078
"Індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення" п.4 порядку 1078
Індексація нараховується на грошові доходи всім громадянам України в межах прожиткового мінімуму
 
 
0 # Татьяна.polish 02.12.2015 09:27
ТОбто індексуємо лише 0,5 заступника? ми думали якщо заступник не є сумісництвом, то індексувати потрібно на ставку. наприклад поточна індексація 1040,39, різниця в зарплаті після підвищення 600грн( по всьому доходу, разом із 12 годинами навантаження).тоді нова фіксована буде 1040,39-600=440,39. чи лише на пів ставки 440,39*0,5=220,20??
 
 
0 # Administrator 02.12.2015 12:06
Щоб не обділити людину, уточніть цей нюанс у Жанни Анатоліївни Лаврентьєвої (головний спеціаліст відділу рівня життя та моніторингу бідності Міністерства соціальної політики України). В її останніх листах щодо індексації стільки нововведень, що важко зараз щось говорити, щоб не помилитися. Якщо телефон не знайдете на сайті міністерства, то вкажіть свій eMail на адресу ".ua", я скину.
 
 
0 # Виктория Школяр 02.12.2015 14:21
Працівник працює прибиральником на 1 ставку.Постійних надбавок і доплат немає.Базовий місяць був грудень 2013р.З 1 вересня 2015р.оклад встановлений у розмірі 1378грн.Яка буде фіксована сума індексації? Сума підвищення з/ти за вересень 160грн.Яку брать поточну індексації за вересень 912,28 чи 1032,12грн.?
 
 
0 # Administrator 03.12.2015 15:05
Якщо оклад був 1218 грн, то 1218*74,9%=912,28-160=752,28 грн.
"У разі коли грошовий дохід з урахуванням суми підвищення менше суми грошового доходу з урахуванням індексації до його підвищення, у базовому місяці сума загального доходу визначається з таким розрахунком, щоб сума грошового доходу з урахуванням індексації не перевищувала загального доходу до його підвищення" п.5 порядку 1078
1218+912,28 = 1378+752,28
Індексується дохід в межах прожиткового мінімуму. На 1.09.2015 року це 1378 грн. Але дохід до підвищення, що повинен був індексуватися, складав всього 1218 грн. Тому беремо фактичну суму доходу до підвищення.
 
 
0 # Татьяна.polish 03.12.2015 15:39
Тобто, для всіх працівників, у кого базовим був наприклад січень2013, сума поточної індексації для розрахунку фіксованої у вересні буде 919,59?? тоді якщо сума підвищення доходу 630 грн фіксована стане 919,59-630 = 289,59????
 
 
0 # Administrator 03.12.2015 17:22
Індексується дохід в межах прожиткового мінімуму. Якщо до підвищення був дохід за повністю відпрацьований місяць менше ніж 1378 грн, то яку суму будемо індексувати? Ту, що реально нараховано. Всіх працівників це не може стосуватися. Вони не могли працювати за суму меншу 1378 грн, маючи кваліфікацію та доплати та надбавки.
 
 
0 # Виктория Школяр 03.12.2015 16:08
Я правильно зрозуміла? Якщо у педагог.персоналу нарахована заробітна плата більша ніж 1378 грн., я повинна брати 1378*74,9%, а техперсонал, у кого менше ніж 1378 грн.- 1218*74,9%.
 
 
0 # Administrator 03.12.2015 17:25
Майже правильно. Орієнтуємося на дохід за повністю відпрацьований місяць до підвищення. Індексується дохід в межах прожиткового мінімуму. Якщо дохід 1218 грн, то 1218*74,9%, якщо 1300 грн то - 1300*74,9%, якщо 1378, то 1378*74,9%, якщо 1400 грн то 1378*74,9%, якщо 20000 грн, то 1378*74,9%.
Можливо, як виняток, у когось дохід за повний місяць був 1000 грн, то - 1000*74,9%
 
 
0 # Виктория Школяр 04.12.2015 10:21
Сторож 1 розр.-1218 грн.відпрацював у вересні 2015р. 160год,в т.ч. нічні-80год,норма 176год.Нараховано зарплату за 160год.-1107,27грн,нічні-221,45грн.Всього- 1328,72грн.Базовий для індексації був грудень 2013.Підскажіть будь-ласка,як правильно розрахувати фіксовану індексацію?
 
 
0 # Administrator 04.12.2015 10:36
До підвищення 1218+221,45=1439,45 грн., після підвищення 1378+250,55=1628,55 грн. Сума підвищення 1628,55-1439,45=189,10 грн. Можлива поточна індексація у вересні 1378*74,9%=1032,12 грн. Фіксована сума індексації 1032,12-189,10=843,02 грн.
 
 
0 # Alina6981 07.12.2015 17:27
Як визначити фіксовану суму індексації з вересня 2015 року, якщо директор школи має педнавантаження ?
 
 
0 # Administrator 07.12.2015 20:56
Фіксована сума індексації = можлива поточна індексація за вересень 2015 року мінус загальне підвищення доходу у вересні.
 
 
0 # Виктория Школяр 08.12.2015 14:28
Українське законодавство передбачає індексацію зарплат в межах прожиткового мінімуму.Значить,якщо зарплата менша або дорівнює прожитковому мінімуму для працездатних осіб (з 01 вересня 2015 р. прожитковий мінімум на працездатну особу 1378 грн.)Є таблиця індексації,де береться також 1378грн.Чому працівникам 1-5 розрядів по роз'ясненню Мінсоцполітики потрібно брати меншу суму ніж 1378грн.І де таке написано?Завжди брали можливу суму індексації з таблиці Коефіцієнти індексації та суми поточної індексації за вересень і віднімали суму підвищення доходу.
 
 
0 # Administrator 08.12.2015 18:21
"Індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення"
"У разі коли грошовий дохід з урахуванням суми підвищення менше суми грошового доходу з урахуванням індексації до його підвищення, у базовому місяці сума загального доходу визначається з таким розрахунком, щоб сума грошового доходу з урахуванням індексації не перевищувала загального доходу до його підвищення"
п.4 порядку 1078
Якщо сума доходу до підвищення 1218 грн, то неможливо індексувати суму більшу ніж цей дохід, хоч прожитковий мінімум і 1378 грн. У порядку прописано в МЕЖАХ. А в таблицях наведені стандартні дані прораховані від прожиткового мінімуму для простоти користування.
Приклад Жанни Лавреньєвої (головний спеціаліст відділу рівня життя та моніторингу бідності)
 
 
0 # Виктория Школяр 14.12.2015 15:47
Добрий день.09.12.15р.Кабмін ухвалив Постанову № 1013 "Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів" з встановленням з 1.12.15р. тарифні розряди в розмірах: 1 розр.1378грн. Як тепер нараховувати індексацію працівнику 1 розр.,якщо Кабмін хоче обнулити індексацію і у працівника 1 розр. немає ніяких доплат,надбавок ,премій.
 
 
0 # Administrator 14.12.2015 21:55
Те, що хочеться уряду не завжди можливо :) Почекайте декілька днів, все стане зрозуміло.
 
 
0 # Надя 15.12.2015 22:44
Я працюю вчителем ( Основна робота 27годин)та 8годин сумісник - керівник гуртка. Чи маю я право на індексацію. навантаження не змінювалось з 2014 року
 
 
0 # Administrator 15.12.2015 23:17
Звісно маєте право на індексацію. Але з учора почали діяти нові правила нарахування індексації. Якщо до цього Вам не виплачували індексацію, то зараз домогтися нарахування індексації буде ще важче.
 
 
0 # Тата 16.12.2015 18:04
Я працюю на повну ставку інспектором відділу кадрів в коледжі і викладачем (в цьому ж коледжі) з педнавантаження м 200годин на начальний рік(норма на ставку 720год). При розрахунку фіксованої індексаціїї враховують підвищення з/ти тільки по основній посаді чи осн.посада +викладач?
 
 
0 # Administrator 16.12.2015 18:21
Якщо підвищився оклад, то враховуються всі доходи при визначенні суми підвищення. Якщо зростання доходу за рахунок інших складових зарплати, то враховуються доходи тільки по ставці. Але з 15.12.2015 року діють нові правила індексації (постанова 1013). Фіксованої суми індексації вже не буде.
 
 
0 # Надя 21.12.2015 01:29
Що це за постанова 1013?
 
 
0 # Administrator 21.12.2015 10:35
 
 
0 # Вікторія Школяр 03.01.2016 18:34
Добрий день.09.12.15р.Кабмін ухвалив Постанову № 1013 "Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів" з встановленням з 1.12.15р. тарифні розряди в розмірах: 1 розр.1378грн. Як тепер нараховувати індексацію працівнику 1 розр.,якщо Кабмін хоче обнулити індексацію і у працівника 1 розр. немає ніяких доплат,надбавок ,премій.
 
 
0 # Administrator 03.01.2016 19:14
Індексація нараховується як і раніше. Тільки зникло поняття фіксованої суми індексації та базового місяця. Тепер місяць підвищення - це місяць, в якому підвищилася посадова ставка, а фіксовану суму індексації можна зменшувати на суму підвищення доходу (у разі, коли відбувається підвищення окладу(ставки)) . Якщо у 1-3 тарифних розрядів не підвищувалися посадові оклади, то ні місяць підвищення , ні індексація не змінюються п.5 порядку 1078:
"У разі зростання заробітної плати за рахунок інших її складових без підвищення тарифних ставок (окладів) сума індексації не зменшується на розмір підвищення заробітної плати"
 
 
0 # Вікторія Школяр 28.01.2016 10:27
Підкажіть будь-ласка,як надрукувати у наказі суму індексації,яка залишилась у працівників 1-3 розр,якщо у цих працівників немає і не було ніяких доплат,надбавок ,премій.Якщо тепер вказати в наказі премією,то чи ця премія повинна дорівнювати до копійки цій сумі,чи якийсь відсоток.Потім у січні 2016року знову потрібний наказ на такі самі суми,і знову це буде премія,але премія повинна погоджуватись з профкомом,так як написано це у колдоговорі.І хто мене назве розумною,що премію даємо техперсоналу в розмірі 750грн,а педагогам 0.Дуже сподіваюсь на вашу відповідь,бо вже і рік закритий,а ми не можемо ще наказ за грудень зробити.
 
 
0 # Administrator 28.01.2016 22:56
Не зрозуміло, навіщо наказ з сумами індексації, яка залишилась у працівників. Індексація - державна соціальна гарантія, ніякі накази під неї не видаються, і керівництво не може ніяк на неї впливати. Наказ на премію можна зробити в сумах, які будуть більші за суму індексації по кожному працівнику. Звісно, що загальна сума премії повинна бути в рамках фонду заробітної плати. Профком може наложити візу, що з ним погоджено.
 
 
0 # Марія 29.07.2016 22:07
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, я працювала методистом в райметодкабінет і. 1 вересня 2015 року звільнилась в зв*язку з виходом на пенсію. В жовтні 2015 року була виплачена індексація заробітньоі плати з квітня місяця. Мені було відмовлено в виплаті, пояснюючи, що я звільнена. Чи повинні мені були виплатити компенсацію? Дякую.
 
 
0 # Administrator 29.07.2016 22:24
Мова йде про індексацію чи компенсацію? Індексацію повинні були виплатити, якщо її не нараховували і не виплачували вчасно. А компенсація залежить від того, чи використали Ви всі дні відпустки чи ні.
 

Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, войдите в систему или зарегистрируйтесь

Календар новин

2024
Апрель
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Актуальна версія

Бухгалтерская программа по расчету зарплаты
При копировании, обратная ссылка обязательна!
Salary.net.ua - 2010-2024
Audio Streamed by the BroadWave Streaming Audio Server by NCH Software.